Wednesday 19 December 2012

Memories Form 1

Hai semua.



Aku tak mengantuk lagi la. Sebelum tido nak la jugak masukkan entry baru ok ? Cuma nak cerita2 ja. Bosan. Ok start !  Lagi berapa hari ja kita nak sekolah kan ? *bagi yang still study la, yg tengah tunggu result SPM tu tak payah la rajin pulak ekh* aku sedih + gembira. Kenapa ? Ya la, nanti aku kena tinggal katil aku, bantal, bilik. Oh semualah. No more wake up 12 o'clock. Aduhai ! Sedih2 yang paling sedihnya kena bangun pukul berapa tau ? 4.30 pagi okay ! Huh ! Penat amat2 giloss. Penah la dua kali kena cubit dengan ckgu tidur waktu prep petang. Aku letih sangat dah petang tu, then tertido atas meja yg comel dengan pembalut kartun2. Cikgu tu lalu depan kelas aku, maybe dah otw nak balik, usha la kelas aku waktu bejalan tu, lepas ja nampak aku, terus masuk kelas, apa lagi kena cubit. Mati2 ingat kawan aku , aku pun jerit lah *arrghhhh* sikit lagi nak terkeluar BODOH omaigoss ! Tak boleh bayang aku kalau dah betul2 terkeluar. Boleh mati aku ! Lepas tu, semua mata memandang. (Dalam hati) malunya aku. Nasib tak da sapa gelak. Kalau tak, mati aku lenyek2. *aku tau depa memang takut dengan aku*. Then ckgu pun keluar. dalam hati tengah memaki hamun ! Bila diingat balik, nak gelak pun ada. Haha. Ok la aku dah mengantuk . Hope enjoy. Terima kasih sebab sudi dengar aku merepek2 ok ?


Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment